Be the one to guide me, but never hold me down

Så stressig dag igår.. Hade inte koll på någonting och allt var bara kaos för mig. Hatar såna dagar. Åkte hem med mamma, Jenny och Stina från stan så vi var väl hemma vid sju tror jag. Införskaffade mig ett par nya skor också! Aja, när jag kom hem satt jag och la in en hög växel och fick klart det plugget som skulle bli gjort. Sen åkte jag till världens finaste människa och sov hos honom 💕 Det är så otroligt hur mycket jag älskar Pontus, med risk för att vara tjatig, men det är verkligen så. Skulle göra precis allt för honom. 

Nu är jag i snart i Bräcke, sitter som vanligt på tåget och har nyss tryckt i mig frukost. Ska gosa ner mig i sätet och ta en liten tupplur nu. Godnatt! 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0